Expand Your World

MVO en sponsoring

Sponsoring gebruiken we om onze naamsbekendheid te vergroten, zo vergroten we ook onze eigen wereld en willen iedereen bekend maken met ons bedrijf. Met het Stadion van FC Groningen doen we dat vanuit een deel van de roots van onze organisatie.

1200Px FC Groningen Logo.Svg

FC Groningen

MHC Mobility is al bijna veertig jaar betrokken bij FC Groningen en is onder andere hoofdsponsor en stadionsponsor geweest. Een partnership dat is ontstaan vanuit de roots van een deel van ons bedrijf en daar zijn we loyaal aan. We zijn ambitieus en weten waar we naar toe willen, maar we zullen nooit vergeten waar en met wie we groot zijn geworden.

We hebben bijgedragen aan de realisatie van de FC Groningen Experience. Het interactieve museum biedt fans de mogelijkheid om op unieke wijze terug te kijken naar de rijke historie van de club.

AB Vakwerk+HCM 5

AB Vakwerk schaatsteam

MHC Mobility is al weer enige jaren trouwe sponsor van het AB Vakwerk Schaatsteam. Een samenwerking waar wij trots op zijn. Als marathonschaatser moet je getalenteerd zijn, maar zonder enorme toewijding haal je nooit de top. Het schaatsteam van AB Vakwerk begrijpt goed dat je de handen uit de mouwen moet steken en hard moet werken om je ambitie waar te maken. Bij MHC Mobility denken wij er net zo over. Inzet en mentaliteit zorgen voor kwaliteit. En dat stapje extra, dat zetten wij nou eenmaal graag. Samen verder gaan.

FC Emmen G-elftal

Het FC Emmen-team voor kinderen met een beperking komt net zoals de eerste selectie uit in de eredivisie. En niet zomaar een eredivisie, het is namelijk de Bijzondere Eredivisie. Alle spelers en speelsters staan daadwerkelijk onder contract bij de enige Drentse betaald voetbalorganisatie. Het G-voetbal bij FC Emmen valt onder de maatschappelijke tak van de club, Stichting Naoberschap United.

Fcemmen

Maatschappelijk partner van

Stichting Energy Expo

Stichting Energy Expo is een onafhankelijk platform met kennis van duurzame mobiliteit en brengt bedrijven, overheden en onderwijsinstellingen bij elkaar.

Samen met Stichting Energy Expo richten we ons op duurzame oplossingen voor mens en milieu. Oplossingen die slim, praktisch en innovatief zijn en bijdragen aan een betere en schonere wereld waarin wij met elkaar leven.

Stichting Duurzaam Repareren

MHC Mobility werkt met het keurmerk van Stichting Duurzaam Repareren. We hebben het certificaat ontvangen omdat we voldoen aan de duurzaamheidseisen die passen bij een moderne organisatie die werkt met oog voor de wereld om haar heen. De wereld is niet van ons, maar het is wel aan ons om de wereld door te geven aan volgende generaties.

Sponsoraanvraag

Heeft u een sponsorverzoek dat past bij onze slogan Powering the Future of Movement en aansluit bij onze ambitie om de wereld van anderen te vergroten? Dan kunt u dit indienen per e-mail bij [email protected] of via onderstaand contactformulier.